Route voor inkomende e-mail instellen

Wanneer je gebruik wilt maken van de inkomende Antispam en Antivirus Service dien je de route in te stellen die e-mail moet nemen. Lees hieronder hoe je in enkele stappen hoe je deze route instelt.

Een route instellen voor inkomende e-mail

  1. Log in op Mijn HOSTING
  2. Klik op ‘Diensten’
  3. Klik op het juiste Inkomende én uitgaande Antispam en Antivirus abonnement
  4. Klik op de knop ‘Naar Spam Experts controle paneel’
  5. Klik op ‘Add domain’ / ‘Domein toevoegen’
  6. Voer de domeinnaam in het veld ‘Domain’‘Domein’ in en klik op ‘ga verder’
  7. Vul de ‘Destination routes’‘Bestemmingsroutes’ in
    1. Hier vul je de FQDN van de server in die de e-mail moet ontvangen. Bijvoorbeeld:
      • janjansen-nl.mail.protection.outlook.com
      • mail.server23.janjansen.nl
    2. De poort is over het algemeen ’25’ maar kan naar wens aangepast worden
  8. Klik op ‘Add’ / ‘Toevoegen’ om de configuratie actief te maken

Pas nu de MX records van jouw domeinnaam aan. Lees hier wat de juiste MX records zijn.

Handig om te weten

  • schakel SPF controle uit op je eigen e-mail server.

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen
This site is registered on wpml.org as a development site.